TENTOONSTELLINGEN:
2020: 
– YOC platform voor hedendaagse kunst  https://yoc.today/portfolio/inge-de-zutter/
2019:
– AiR Biekorf 3.0 – en route – Brugge
– Expo Ongezien 4 – Havenhuis – Antwerpen https://www.expoongezien.be/
https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpen/vierde-editie-van-kunstwedstrijd-ongezien-strijkt-neer-in-havenhuis~a01c89c7/

– YOC platform 

2018:
 – to twine – schipperskapel Brugge 
http://www.academiebrugge.be/2018/01/12/alumni-tentoonstelling-to-twine/
– label handmade in Brugge http://www.handmadeinbrugge.be/Makers
– wereldkantcongres – Belfort Brugge
2017: 
– schakels – tentoonstelling kant en kunst  – Diest – organisator: Kant in Vlaanderen
– Ruimtelijk KAN’Twerk – Knoflook kunstroute Heule 
– #ACA300 – Belfort – Brugge – http://www.academiebrugge.be/
– selectie prijs grafiek te La Louvière
2016:
– tentoonstelling kunstsalon Sant 2016
– project erfgoeddag 2016 rituelen – Sint-Truiden
– tentoonstelling DIALOOG kalligrafie en kant – Diest
– De Makersrepubliek  – tentoonstelling van handmade – Brugge
2015: 
– geselecteerd voor prijs beeldend kunsten Harelbeke 2015.
– project erfgoeddag 2015 – tentoonstelling kantsite Sint-Truiden
2014:
– kunstenbad 2014 – DKO – Brugge: kunst boven water
– snapshot 9 – museum van volkskunde – Brugge
– deelname project contrast van Kant In Vlaanderen
– tentoongesteld in lingeriewinkel Sun Mae – Brugge
2013: 
– Handmade – tentoonstelling in het Provinciaal hof te Brugge
2012: 
– Tio3 – textielcampus te Ronse
2011:  
– geselecteerd voor de Grote prijs tekenkunst – Ronse
2010:
– kunstsalon Sant 2010
inge de zutter
Inge De Zutter is een Belgische kunstenares op het gebied van sculpturale kantobjecten.  
KAN’T  is de verzamelnaam voor de werken rond kant met de nadruk op het herwerken, bewerken, uitwerken en onderzoek naar de beeldende kwaliteiten van het kantAMBACHT. 
Via het kantklossen verheft Inge De Zutter de materie tot picturaal middel. Ze overstijgt de ambacht om uitdrukking te geven aan een complex en geladen beeld. De thema’s in de reeks KAN’T zijn de natuur, de draad en het weefsel, het ritueel van het maken van verbindingen, (ont)binding, ritme en patronen. Hierdoor ontstaat een spanning in haar sculpturen, waarin de verbinding van de draden een ruimtelijke lichtheid en openheid creëren. Het kantobject is een ingreep in de ruimte. Ondanks het gebruik van keramiek of zelfgemaakte draden in functie van de vormgeving, heeft de eigenheid van het textiel de bovenhand.
OPLEIDING
Meester in de beeldende kunsten optie mode, textiel en toneelkostuum ontwerpen in KASK te Gent
Opleiding kant (1981-2000) – DKO – Brugge